Länge sedan...

JAG LEVER...det är bara det att jag inte kommit mej för att skriva...men å andra sidan så har det inte hänt så mycket heller. I Fredags var vi på middag IGEN hos våra grannar....det va fullt hus där. Dom skulle med några vänner åka till Lyxele på Lördagsmorgonen och ville att vi skulle göra dom sällskap på Fredagsmiddagen. Vi var tänkt att följa med men bestämmde oss att spara slantarna till semestern till Spanien istället.
JOOO åsså må jag ju berätta...På Lördagsmorgonen när Steffe låg å sov ännu så tänkte jag att jag skule spela en poker turnering...jag kom 3a och vann 400 kronor. På kvällen skulle svärmor följa oss till Häggenås på bilbingo...å där vann jag 400 kronor till. Det gav ju förståss mersmak, så på Söndagsmorgon så spelade jag en pokerturnering till. Då blev resultatet en 2a plats som gav 750kr....Jag är inte nåt pokerproffs så det va roligt att gå plus...340 kronor satsat och 1550 in...Det blev en lyckad helg!!!!
 mangermans.t6poker.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0