Mamma mia !!

Ja herregud!!! Va ju å fiskade med jobbet i Lördags...å lovade ju att visa en bild på stor öring...men nu är det ju så att den är så enorm att den inte får plats på bloggen...ja då kan ni ju gissa HUR stor den va....ja ja.... Det va en trevlig utflykt iaf. Vi grillade korv, drack kaffe med bulle och mådde gott.
Å nu ska ni få höra...ända tills igår kväll så har Grease varit min favorit bland sång och dans filmer...men nu har den överträffats...va på bio och såg Mamma Mia...å den är nu min nya favorit!!!! KANON...rolig, bra musik, å, å ,å aldeles underbar:) Se den om ni får chansen!!!
Nää, här kan man inte sitta framför datorn...nu ska jag ta å börja skrapa av garderobsdörrarna dom stygga tapeterna....nu ska det bli jobba av...kommer före efter bild när det e klarttttt !!!
Ha de gott !!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Håller verkligen med om att Mamma Mia var en superfilm, jag och Maria var och tittade på den i söndags. Man blev glad i hela kroppen.

Jag hör av mig när jag har börjat på hälsan. Tack för mailet. Kram Katarina.

2008-08-27 @ 22:05:41
Postat av: Karin

Vart gick filmen, inte på Flata väl?

Jag ska se den så fort det går och särskilt nu efter ditt utlåtande.

Kul att se hur dina dörrar blir. Jag bara städar och plockar och dricker kaffe i regnrusket.

Kram K.

2008-08-29 @ 07:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0