Mer Helg!!!

Det är så härligt när man får umgås med sina vänner och ha trevligt....I Fredags så åt vi surströmming i Ulriksfors bystuga. Vi blev 12 st och en vinst till byföreningen med 600 kr. Trevligt och en bra inkomst till kassan för en relativt liten och lättsam tillställning! Jag kan även meddela att jag slagit rekord....även i år...jag slog till med 2 strömmingar i år ( åt en ifjol, det va ju första gången då...) det innebär nog att det blir svårslaget nästa år...Har svårt att tro att M. Sjödin ska äta
3 surströmmingar....det ska vara fileer isf ...men det är ju lite fusk kanske, eller??
På Lördagen så fortsatte jag mitt renoverande av garderobsdörrar....ett smakprov??Ok men bortse från tidig morgonfrisyr då ;)

Rummet jag håller till i ska bli en matsal till vintern....

På kvällen bjöd vi Rosa och Anders till oss för en poker runda och badtunnebad...
Vem som vann pokerrundan behöver vi inte tala så mycket om...det va så klart han med det STÖRSTA flinet....ska ha revansch(hur det nu stavas... :\ )
Men den som kom med största BUSET va "moia"...
Det blev väldigt varmt i tunnan till slut så jag tänkte  "- Jag går å pissar jag..." Men innan dom visste ordet av så hade M. Sjödin tagit fram trädgårdsslangen och kom med sprutan i högsta hugg...HAHAHAHAHA!!!! Då blev det fart på badarna kan ni tro!!!! Men om vi ska va ärliga så tyckte dom det var skönt efter chocken...
Det som är kul är att det finns på film...Anders hade filmkameran riggad...
(synd man inte kan lägga in den "snutten")
Nä hörrni...nu måste jag återgå till mina dörrar om dom ska bli färdiga nån gång. Ska börja måla nu. För så klart så har man ju liiite för lite list. Har en stackars överdörr kvar...160cm till hade jag behövt. Men är det inte typiskt...Jaja, lösvirkes har ju öppet imorgon igen! Tur det snart är helg..... ;)
Hej på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0