Sista veckan...

Aj aj aj va fort det går när man har det skönt och roligt....
Nu är jag redan inne på sista veckan på semestern...den är snart slut t.o.m... I Måndags kl. 07.00 kom min Mor (har inte varit vaken den tiden på 4 veckor...jobbigt...!!!) Vi hade bestämt att hon skulle åka med min bror när han åkte till jobbet så kom ju vi iväg på vår dagsutflykt till Birsta från morgonen oxå. Det var en rolig och trevlig utflykt. Jag fick handla det jag hade planerat. Men ooooo så trötta vi var när vi kom hem!!!
Tisdagen så var det då dax att skruva ihop grejerna från IKEA..KULL!!!!! Åh, bra blev det. Precis som jag planerat... LOL.
Onsdagen förflöt även den och vid 16 tiden kom min bror och skulle ta min Mor tryggt hem till Far. Det blev lite tomt när hon åkte...
Idag ska jag fortsätta min om planering här hemma. Ni vet...har man ett litet hus får man ha fantasi för att komma på lite smarta lösningar hur man ska få plats med allt....
Nä det är nog bäst jag sätter igång...
See ya!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill se... vill se per foto.

2008-08-07 @ 19:29:00
Postat av: Katarina

Hej på dig du Malla!

Nu blir du allt brydd va? he he! Jag hittade hit av en slump från den ena bloggen till den andra å hit.

Kul!

Hoppas att du mår bra. Det blir ju liksom aldrig att vi ses. Jag ska vara på hälsan rehab i höst i 7 veckor. Då kanske? Kram Katarina

2008-08-09 @ 10:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0