Köpa köpa...

...det känns bra! Idag har jag beställt en ny soffa:) Ska sedan köpa 2 fotöljer till...det kommer att bli skitsnyggt! Längtar tills jag får inreda min egen lya...var det nu blir....ut med det gamla in med nytt fräscht...ska bli en yngre karl oxå;) "fniss" åtminstone inte SÅ gammal! Jag menar...det är ju faktiskt så av någon anledning att vi brudar oftast lever längre...
Idag har jag bakat. Dubbla strass och falsk tosca...mors önskemål! Å vad gör man inte för henne??!!!
Ja ja...nu vet ni det!
Har inte tid att skriva mera nu.....

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja kära nån Marlene, hur livet kan förändras så drastiskt från den ena till den andra dagen.

Men jag tror att du kommer att gå väldigt stark igenom det här. Säkert kommer nya dörrar att öppnas för dig, dörrar som kanske inte skulle ha öppnats annars.

Jag önskar dig verkligen en God jul och ett Gott nytt år samt en stor kram och tankar till dig från mig.

2008-12-21 @ 12:59:50
Postat av: Kungsa

Ja, så ska det låta Malla!

Nytt och absolut yngre när man kan önska.

Jag vill sitta i din nya soffa och mysa nångång.

Kram K.

2008-12-21 @ 16:20:34
Postat av: Marlene

Klart att du ska sitta i min nya soffa, Karin! Det blev ju inte i det nyrenoverade rummet...

Å tack Kattis för dina ord!GoD JuL och Gott Nytt År till Er oxå!

Kram

2008-12-21 @ 19:27:43
Postat av: Anonym

Vill bara önska dig en God Jul. (så gott det går) Här är det också lite upp å ner efter det som hände förra veckan. Men det är bara å kämpa på. Ha det bra. Kram

2008-12-21 @ 21:02:21
URL: http://ulriksfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0