Nu ska jag klaga...

på livet, så ni som inte vill höra allt klagande ska sluta läsa NU!!!!.........är ni borta nu så kör jag...
Det är ju ett jävla liv egentligen. Det är jul och min syn på julen är att man ska må gott och vara med familj och vänner. Ja, vara med familjen få jag ju, även om det känns som hälften är borta. Må gott gör man inte heller. Den man håller av mest, har på 2 och en halv vecka flyttat till en annan. Vilken jävla jul !!!!!!
Å inte kan man bara flytta och börja om själv på ny kula heller för att man va så jävla korkad å köpa ett hus, som man ska bo i själv nu tills det är sålt, så man slipper dubbla boendekostnader. När man tittar på Tv så ska man på en obestämd tid sitta i en, som det känns, "kork" soffa, eftersom den riktiga soffan blev såld ikväll...iofs bra men.... hårt är det!!!
Hus spekulanerna va en familj på 5 st (vårt hus har max 3 sovrum+vardagsrum och ett litet kök....)och en kennel på 17 hundar...fan...jag måste nästan småskratta åt et´!
Nä nu går jag å lägger mej å hoppas att jag skrivit av mej allt elände här. I morgon vaknar jag som en ny människa..ja ni hör ju...man håller ju på att bli knäppgök på köpet som tror det.....



Gnatt!!!

"Om man önskar att ens drömmar ska gå i uppfyllelse, är det bäst att vakna först"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0