Ser i min kristallkula....

att ni är många som tittar in på min blogg...ni undrar förståss vad som händer....det gör nästan jag oxå. Men jag vill tala om för er att  jag lever och är i Backe. Umgås med familj och vänner. Har inte tillgång till dator hela tiden, men har nu inhyst mej en stund hos min bardomsvän. Det är skönt att veta att man har sina vänner när det gäller!

Skriver inte mer just nu...men jag återkommer snart!!

Jag skriver om ett ordspråk som jag använde på ett av inläggen jag tog bort i förra veckan, det är så sant och så bra....

"Stirra dej inte blind på en stängd dörr, det kan finnas en öppen bredvid"

Kommentarer
Postat av: Kungsa

Tänker på dej.

Kram Karin

2008-12-09 @ 15:57:29
Postat av: Deanne

Skönt att höra av dej! Saknar dina kommentarer och ditt bloggande, tänker på dej!

Kram Deanne

2008-12-09 @ 18:52:34
URL: http://deanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0