Båt tur...eller otur...

Idag skulle vi ta en tur uppöver Vattudalen...jag har nämligen inte varit längre upp än till Strand ungefär. Å så skulle fallet inte bli idag heller...Nr vi hade passrat klöva så rusade motorn och jag sa till Stefan: Va GÖÖÖR du??!!! Å han svara: Om ja det visste.... Han kom fram till att det var nog nåt drev (tror jag att han sa) som hade gått å kammat sej. Jaha, då va det ju bara att koppla lill motorn som vi har när vi trollar (fiskar) å börja puttra tillbaka. Den går ju inte så fort och vi var ju bjudna på mat på La Mareé.vid 17 tiden. Nu är det ju tur att vi har en reservmotor hemma som Steffe kan ta ett oslitet drev av (om det nu är det som är fel) och byta imorgon. Sen kan man ju hoppas att det bara är att tuta och köra igen...men det återstår ju att se....
Fortsättning följer...

Kapten Sjödin...HOJ HOJ !!!! :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Å ja som trodde ni skulle komma till oss på djupudden i måra!?

Skruva på, skruva på.....

Jag ska iallafall bada i måra.

Kram.

2008-07-30 @ 22:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0