Dunderklart!!

Ja då har dunderhelgen varit. I Lördags var vi och tittade på Jill Johnsson. Det var en trevlig kväll. Hade inte varit in på Dundermarknaden sedag Pistvakt...vilket vi kom på att det måste ha varit för 5 år sedan... Men det var faktiskt kul att gå in i år... Men det ska väl sägas...hade det inte varit för att uppträdande drog så vette tusan.
Söndagen började med ett rekord...vi sov till kl var 12!!!! Tror det har hänt en gång i min ungdom att jag sovit så länge. Då vaknade jag kl 15....Men det var skönt att vakna och må bra...ingen huvudvärk och illamående....vilket var skillnaden sedan ungdomstiden...(även om jag känner mej ung så är jag ju inte 15 längre....)
På kvällen kom våra kära vänner på besök!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Det där utomhusgolvet verkar ju funka bra de´.

Hoppas du har det "gött" på semestern.

2008-07-22 @ 06:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0