Fjällsjömarknad...

I Fredags åkte vi till Backe för att vara över helgen på den årliga fjällsjömarknaden. Det började på Fredagskvällen med skotertävling på Backsjön....
(Jag vet inte hur man lägger in video..nån som kan lära mej..??!!)
Det var många som sjönk som dom fick plocka upp så dom hann 2 kval tror jag denna ljuvliga sommarkväll. Men på Lördag var det igång igen, då skulle segraren koras. 10 000 kr fick vinnaren i prispengar...som tyvärr inte va från Backe.
På kvällen var vi och lyssnade på Vincent. Mycket bra!! Ingen speciell show men en otrolig låtskrivare tycker jag. (Undra om man kan lägga in musik...någon som vet?)
Söndag var det marknadståg och bilsprängning. På bilsprängningen kom min systerson närmast när han gissade tiden som Mercan skulle gå med full gas, tömmd på kylarvatten. Tyvärr var han inte på plats för att hämta priset så moster fick gå upp på scen och hämta priset. Jag HATAR sånt...men va gör man inte för sin favorit kille???.... : /
Trevlig helg...imorgon är man åter på jobbet. Men bara 5 dagar nu innan det är semester!!!

Kommentarer
Postat av: helena

hej hopp, vilka härliga bilder du har överallt! kram helena

2008-07-07 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0