Semester+Semester

Har under veckan varit på en liten minisemester med en brukare på jobbet. Vi började vår resa på Tisdag morgon. Först åkte vi till Hällingsåfallet....

Det är alltid lika mäktigt att vara där. Sedan åkte vi vidare till "keramikverkstan" eller vad det heter. Å vilken utsikt det är därifrån....

Dom hade även höns (fina...men huvva va äcklig dom är...)

På kvällen åkte vi för att fiska. Fisken hoppade och retades med oss...men dom ville inte ha betet vi lockade med. Så efter någon timme var vi alla nöjda. Åkte då vidare till Stekenjokk. Där fick vi se en hjord renar. Jag ljuger inte om jag säger att det var 500 renar, det var iaf över helafjället mest.
Dagen därpå så åkte vi till de tama älgarna Hilda och Herbert på Mountain Moose...så snälla å söta dom var...

Vi var även till Ankarede och strosade. Tittade in i kapellet, tittade på kåtorna och fikade.
Sedan började vår resa tillbaka till Strömsund. Vi hade en jättetrevlig mini semester tillsammans...det kan vi göra om.
Men nu gott folk så har jag RIKTIG semester!!!!! Nu ska jag ta dagarna som dom kommer. TJIHOOO!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0