Äntligen Fredag!

Igår så blev det tapetsering för hela slanten...ställde kl på 07.40, Mamma skulle åka med min bror hit för att hjälpa mej tapetsera. Vi åkte å hämtade ett tapetserarbord på GP och sen hem å köra igång....
Ja det började ju skapligt med 2 våder sen va det ju det här j-vla hörnet...fy f-an va jag svor, svettades å jävlades..tur mamma va här annars hade det varit otapetserat idag.....ja ja Svärmor kom ju till slut då...å sa "så här kan man göra i hörnet" ..varför va du inte här tidigare då??!!! Nu va det ju bara ett hörn kvar för det övriga skulle ju övergå i en typ fondvägg, så det visste jag ju hur vi skulle lösa...ja ja nu är det gjort och jag är tacksam för det mot mina kära "mödrar"!!!

Mina hjältar!!!!!

När vi var klara så va det å stressa iväg tillbaka till GP med bordet å sedan hem å "fli" sej till den stundande
personalfesten....


"Upp och ner är lika långt, men inte lika lätt"

Kommentarer
Postat av: Kungsa

Hej du. Jag har sett på You Tube vad du lagt ut.

är sällan där men just idag ville jag se om Lars Persa fanns med där och de´ jol´n! från mangermans!?

Det var en trevlig kväll fast uttan kask!

Tur för dej att tanter finns, va?

Ha en härlig helg och hälsa Stefan extra från hans gamla arbetskamrat.

Kram K.

2008-11-21 @ 12:52:20
Postat av: Malla

Tur å tur...kan ju ändå inte välja "fniss"...

Ja det va trevligt!

2008-11-21 @ 17:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0