JIIIIIHHHHAAAAA!!!!

Där satt den som pigan sa....Yes nu har jag en top bild äntligen...tur man har vänner som hjälper en i nöd!!!
Tack Deanne!! Du är bäst!!
Nu ska jag greja med den i photoshop (som man blir gråhårig av oxå... ;) så att den blir liiiite roligare. Den här ser kanske lite väl självgod ut med hjärta runt sej själv!!! Men å andra sidan så älskar jag mej själv när jag får till saker utan att nästan veta hur jag gjorde... hihihi...
Annars har det inte hänt mycket...Svärmor och lillsvägerska på besök igår kväll...det är ju alltid trevligt!
Annars bara funderat på 1001 saker hit å dit...Varför blev jag född med största besluts ångesten i världen då??!!! Ähh, skit i de...nu ska jag ta å hoppa ur morgonrocken...kl står på 10.16...

Kommentarer
Postat av: Deanne

Jamen så där ja! Inga problem, nu är det bara att köra på :-)

Kram

2008-11-19 @ 12:51:34
URL: http://deanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0