Jobb inkräktar på fritiden...

Det är mycket jobb nu...å då menar jag inte bara dit man går för att få ett bidrag till mat och husrum av kommunen;)
utan hemma oxå....
På det jobb där jag får ett bidrag för mitt jobb så bor jag där den här veckan mest...Måndag till tisdag, Onsdag till Torsdag, Fredagkväll, Lördag till Söndag och avslutar  med Måndag....på Tisdag efter jobbet va Anki snäll och hjälpte till att få bort det som är längst upp på kroppen, alltså på knoppen...det som blir grått med åren... att försvinna några veckor till....Onsdag åkte vi in några till Östersund för att lyssna på en föreläsning om NIP(nyinsjuknade i psykos) sedan va det tillbaka på jobbet tills på Torsdag...jobba klart och åka till frissan för en klippning. Sedan hem och måla och ställa inför
1:a advent. DET ÄR MYCKET NU!!! Men det börjar nog snart att lugna ner sej. Det är mest bara målning av lister som är kvar.

Nää nu mäste jag på byn å köpa smålampor till ljusslingan. Granen och altanen skall ha sin smyckning gjord och golvlisterna skall färdigmålas innan jag åker på jobbet kl 14....
See ya!!!


"Det bästa sättet att spara tid är att använda den"

Kommentarer
Postat av: Deanne

Fy fan vad fint det blir! Jag blir riktigt avundsjuk!!

Kram på dej!

2008-11-28 @ 21:35:58
URL: http://deanne.blogg.se/
Postat av: Kungsa

Tjusigt bruden! jag längtar att bli bjuden på något smaskigt och få sitta i din/er fina matsal. Det kommer att kännas som i Dallas!

Du/ni är jätteduktiga som renoverar så bra.

Tapeten verkar vara snygg å´.

kram/K.

2008-11-29 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0