Tisdag!

I kväll blev det ett bad igen....man ska unna sej lite vardagslyx...om man bara ska lyxa till det på helgen så blir det ju faktiskt  inte så ofta. Men om man unnar sej på tex en tisdag så blir det genast lite fler gånger att njuta!!!
Sedan ska ju sägas att jag faktiskt tycker att jag gjort mej förtjänt av det.
Efter att jag slutat jobbet 10 i morse så åkte jag först på Lösvirkes för att plocka ut valvet vi beställt. Blev liiiite besviken eftersom dom gett fel prisuppgift...det blev ca 800kr dyrare än dom sa när vi frågade...funderade ett tag på att skita i det men....va f-n det drabbar ju ingen fatti;)
Sedan så blev det tvättning, städ av badrum och dammsugning...så visst hade jag gjort förtjänt av lite vardagslyx va´?
Nu ska jag upp och titta på dumburken i sängen, det är skönt att somna till tv´n i sängen....



"Inga är så tomma som dom som är fulla av sig själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0