Utmaningen!

Jag har fått en utmaning från min kära vän och arbetskamrat : djupudden.blogspot.com/
och utmaningar måste man ju anta....

- Länka till den som utmanat dig och sätt dess regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till de.
- Låt de få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag älskar musik, både att lyssna och göra den själv!
2. Morgonmänniska på vintern och kvällsmänniska på sommaren...knasigt men sant!
3. Älskar att titta på ishockey!!!
4. Mycket känslig under mitt ibland hårda skal...men tala inte om det för någon;)
5. Har tillbringat 4 månader på en kibbutz i Israel.
6. Gillar när man köpt en ny pryl som luktar teknik..då kan det bli raj  raj om gubben har tur ;)
7. Måste köpa en ny mössa varje vinter..

Utmaningen går vidare till....vet bara en till som jag känner som har blogg!
deanne.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Kungsa

Hahahahahahahahahahahahaaaaaa.

Du är en underbar tjej och arbetskamrat, vet du det?

Kram Karin.

2008-11-09 @ 08:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0