"Full" helg!!

Tacobuffé med Black Mamba som underhållning i bystugan på Fredag. Mycket trevligt och det blev ett uppskattat arr. av de som hade tagit sej dit. Vi blev totalt 36st och ett litet klirr i kassan för vår byförening.

På lördagen va vi in till Östersund för att bl.a titta på golv som vi tänker lägga i vardagsrummet och i det tilltänkta matrummet. Tog även en sväng till Lungvik för en kopp kaffe hos Steffes storasyster. Kvällsfikat blev vi bjudna på hos våra kära vänner Lars och Helena!

Söndagen va det då dax att riktigt sätta igång med vad jag trodde renovering av matrummet då...men ojojoj...det blev en dag av rivning....fondväggen riven(skall göras om) . Tapeterna tänkte jag att jag skulle ta bort bara det som va löst längst ner vid golvet. Jo Tjena!!!! Upptäckte att det va 5 lager tapeter....va ju bara tvungen att ta bort några lager... men vilket jobb tar väl en vecka....!!!! Men jag hoppas att det var värt mödan när det blir klart! Bara att kämpa på.

Nu har jag precis kommit hem från säsongs starten av curlingen. Känner redan att jag kommer att ha SKIT ONT i armarna imorgon...det blir ju kul att träna på Strömshälsan i morgon....ajajaj!
Efter curlingen hade jag stämt träff med Deanne som är SÅ snäll och ska hjälpa mej med bloggen så att det blir lite roligare att hålla på....men bloggen alltså;)
Kan nu lägga in videoklipp(JIHOOO!!!)....men det va ju så jädrans segt ikväll på bloggsidan så vi blev så irriterade...ville ju oxå få till en topbild...men det lyckades inte så bra....men det börjar kännas lite roligare nu igen...vill ju inte BARA skriva och lägga in bilder. Man vill ju få kläm på hur man gör den lite personlig oxå...det är väl det som är lite grejen oxå!!!
Men jag tror jag börjar fatta lite mer nu...
Men nu orkar jag inte mer ikväll....natti natti!
 

Kommentarer
Postat av: Deanne

Tur att ditt uppehåll vart kort!

Kanske får vi till din topbild innan jul! :-) Har kollat lite men jag tror vi tar det en annan dag..

Kram

2008-10-12 @ 22:40:14
URL: http://deanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0