Helg igen...

Det har varit fullt upp hela veckan...har ju börjat renovera i det tilltänkta matrummat som sagt...å ta bort 5-6 lager tapeter tar tid...å inte nog med det så kom vi på att vi köper nog en tunn gipsskiva och sätter över...känns som allt jobb va förgäves!!! Sånt är livet...man kämpar på med allt möjligt och ibland upptäcker man att det inte varit till någon nytta i slutändan...men det är ju tur att det inte gäller allt....!!!
Ikväll har vi iaf tänkt ha en lugn myskväll tillsammans. Tänkte bjuda min kärlek på indiskt...men då fanns inte det bröd som var tänkt till...det får bli ris denna gång, så tar vi Nanobrödet nästa gång om han gillar det. I helgen jobbar jag och sover mest bara hemma...fast inte ens det...sover på jobbet mellan Sön och Mån...men ja e inte bitter ;)
Nä nu ska jag ta å börja med middagen...börjar kurra i magen...
See ya!!! Här är min favvolåt denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0