Äntligen klar!!!

Nu mina vänner är jag äntligen klar med min garderobsrenovering!!! Själv tycker jag att jag överträffat mej själv. Jag har gjort ALLT själv...tom gersågningen...å den blev dessutom nästan perfekt...99.... ;)
Så här såg alltså dörrarna ut innan.....


Och så här såg det ut när jag hade tagit bort tapeten..(som gick jättebra när man hade kletat tapetklister först..sen var det bara att skrapa)


Å så här blev alltså resultatet!!!!!!!!!!!!! Ja jag är faktiskt stolt.....



Har nu bestämmt mej för att göra samma på toalettdörren..den syns inte här men den är till vänster på den här sista bilden.
Nu ska jag förbereda inför att åka och jobba helg...
Tjing!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Men såååå snyggt du gjort!!!!!!!

Att du kan ?

Närå bara skojar, klart att du kan fixa några dörrar. Du vet, "man kan allt va´man vill uttanför å äta kornmjölsgröt ur en litersflaska". Jojustja, lugga flintskalliga går inte liksom små barn.

Jag vill nog hälsa på och inspektera dörrarna, går det?

Kram K.

2008-09-07 @ 14:13:42
Postat av: Marlene

Det är klart att du ska komma förbi...jag har väntat länge på dej...

2008-09-08 @ 09:03:03
Postat av: Anna

Kanoon snyggt !!!!!!!!!



Du ät inte bara snygg du är duktig också ,det syns att du inte är blondin !!!! "fniss" Vilken snygg hall du kommer att få när du är klar för jag antar att du har ännu fler idéer Själv har jag snöat in på lampor av olika slag i jakten på att inreda vårt nya hem,! Kram Anna. Ulric hälsar Krama Fetan från oss!

2008-09-09 @ 08:33:30
Postat av: camilla

Hej på dig! Jag hittade din gömma helt bara sådär. Ha det bra i granngår´n (nästan). Camilla

2008-09-09 @ 19:56:26
URL: http://www.uriksfors.blogspot.com
Postat av: Marlene

Kul att du hittat till min blogg, Camilla!

Å Anna tack för komplimangen...:)))

Det är ju tur att inte alla blondiner är dumma...ps du är snygg du å;)

2008-09-11 @ 15:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0