Snart klar och 2 cm längre Sjödin :)

Nu har jag satt upp det första garderobsdörrarna på plats. ÅHHHH fy f-n va bra det blev...asså jag kan knappt tro att jag gjort det själv...vänta bara tills allt är färdigt så ska jag ta ett före efter kort så ska ni få se. Jag tror att jag nu blivit 2 cm längre hihihi. NÄ nu ska jag sluta sktyta...men det blev bra ;)
Annars har det inte hänt så mycket mer. Jag har jobbat 2 kvällar och som sagt igår höll jag på att måla. Det tar ju lite tid när man inte kan måla alla på en gång. Jag har för liten plats att hålla till på, så jag får måla i omgångar. Åsså är ju oljefärg inte den snabbaste att torka....
Nä nu ska jag ringa och göra en bytes affär.....jag ska byta bort min 125cc vespa....mot en laptop...Det ringde en karl och frågade om jag kunde tänka mej att byta. Stefan sa sov på saken, och nu har jag gjort det...Det blir ett byte!
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0