Stort MoDo fan!!!!

Jag är så glad nu....Har precis fått ett mail från Modo Hockey att jag blivit omgångens coach. Det är en poängjakt som håller på hela säsongen där man för varje omgång får ta fram de spelare i Modo som man tror gör mest poäng.
I fjol fixade jag det 1 gång. Fick då en hemmareplika...

Men nu valde jag en borta replika....Kan ni gissa hur stolt jag är??!!!

Gårdagen va också trevlig. Va till LaMaree och åt och drack gott med Sfeffos storasyster Lena, lillasyster Anki och Svärmor. Sedan hade vi eldat upp badtunnan och tog oss ett kvällsdopp. Hur skönt som helst!!!
En mysig helg, känns helt ok att gå till jobbet imorgon....

Kommentarer
Postat av: Kungsa

Vad betyder replika....?

Grattis för coach-jobbet det verkar ju vara kul...för dej.

Snygg bakgrund, svarta dörrarna.

Vi syns i mårabitti.

K.

2008-09-29 @ 06:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0