En hel vecka...

...sedan jag delgav er av mitt stressiga men mitt i allt härliga liv mitt i allt kaos....ja det är faktiskt en rätt bra sammanfattning just nu....
Det har varit jobb på dagarna och på kvällarna umgänge med vänner och mycket kärlek ;-)
Fredagen började jag med att tömma och rengöra badtunnan. Sedan åkte vi ner till Stamsele till H´s stuga för att ställa så att vi kan bo där på våra lediga stunder. Helt underbart där nere...det är som att alla bekymmer bara försvinner och vi kan vara oss själva utan att behöva tänka på vad alla tycker, tänker och tror....f-n va folk ska bry sej över sånt dom egentligen inte har nåt att göra med...Äh skit i de...
På Lördagen så blev det snickring och kakling av köket...det är ju som hjärtat i stugan...sedan är det ju bara att bo!!

Skåp på plats....

Allt kakel snart på plats....

Första fläskfilén grillad ute för i år...mums....

En helt underbar dag med sol ute och sol i sinnet!!!!!

På Söndagen då va det "pay back time". Jobbade tillbaka till Birgitta...å det va de värt för att få gå på dansbandsgalan!!! *ler*

Trodde att jag skulle få gjort mycket ute på gården idag innan jobbet....men jag blev räddad av vädret ;-)
Har iaf krattat snart ett dike...trotsade regnet tills tog i lite till för att få in mej.... det fick till slut vinna över mej. Tänkte att det är ju ingen panik...är ju bara 27 April....
Lika bra att ge upp krattningen idag. Tar å städar lite istället....

See ya!!!

"Ingenting är omöjligt, bara mer och mindre besvärligt"


Kommentarer
Postat av: Deanne

Ser ut som du får en härlig sommar i stugan!

Kram

2009-04-27 @ 22:12:39
URL: http://deanne.blogg.se/
Postat av: Renée

Det ser ut att bli bra det där vännen, å du vet ju att problem e till för att lösas..Tänk om allt vore enkelt..Kan lätt bli tråkigt då =) KRAMIZ

2009-04-27 @ 23:38:50
URL: http://mamasmusicplace.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det där blir ju kanoners, hoppas att allt är så bra det bara kan vara...Snart dags att dra upp sjöns första storöring?

ooops...hokus pokus...nu blev jag anonym i din blogg men du vet nog vem jag är, fniss. Ha det bra. Kram

2009-04-28 @ 08:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0