Fredag..

..hade en jättetrevlig kväll med en av de goaste på denna jord...jag är hemskt glad att få tillbringa tid med henne. Vi åt taco, tittade på Talang, Berg flyttar in och Badade badtunna i otroligt söta badmössor...som tyvärr inte finns sparade på bild för eftervärlden...
Hoppas att du inte hade allt för besvärligt att ta dej upp på jobbet i morse,.... :)
Jag tog iaf en liten sovmorgon...eftersom det förhoppningsvis kommer att bli en till lång och trevlig kväll på Dansgalan...
Men det kan nog bli en liten tupplur senare oxå...känner mej lite trött i ögat idag...
Nää nu ska jag ta å diska och sedan åka till en kompis å hjälpa honom med lite "kamera till dator jobb"...

F-låt Anki du hamna här...men jag tycker det är ett så fint kort på dej å Alice sedan i somras, åsså är det såååå tråkigt med bara text...å vi ville ju inte ha kort på "mössbadarna" sedan igår!!!!... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0