Hektiska dagar...

Måste först göra lite reklam för Hotellet i Hoting. I Lördags så va jag med jobbet dit och åt lunch buffé...å vilken buffé!!!, å va himla gott det va!!! Åt så vi nästan storknade...iaf så åt inte jag nå mer den dagen...å det säger en del!!!! Så om ni har vägarna förbi Hoting så gå in och ät lunchbuffén där. 145 kr men det är det värt!!!!!


Söndagen så va vi nere i H´s stuga och brände rat och började på att ställa så att vi så snart som möjligt ska kunna bo där när det behagar...Det kommer att bli kanonbra!!! En mycket trevlig dag....
På kvällen så va vi till Ulla och tittade på Alice valpar.
Titta så söta dom är.... svårt att ta kort med en beskyddande mor...




På Måndagsmorgonen så va det "hjälpa mamma med tapetsering och golvläggning" på schemat...
 
Tapeterna på plats......

Golvet snaaart klart.....

Å slutresultatet blev jag faktiskt riktigt nöjd med...

Det va va min ledighet gick till denna gång...Kul har vi haft det och det ska bli skönt att komma hem och sova i ett nytt fräscht rum...

" De e roligt nästan jämt"


Kommentarer
Postat av: Deanne

Jäklar vad du står i!!

Kram

2009-04-21 @ 21:23:19
URL: http://deanne.blogg.se/
Postat av: Renée

ja de e till å se till att man har det fullt upp...eller...hehe. Vilka söta valpar, tur att man inte vill ha just pudel... annars e ju alla valpar lite svåra att motstå för en annan. Ha det gott så syns vi å hörs snart.Kramiz

2009-04-21 @ 23:02:48
URL: http://mamasmusicplace.blogspot.com
Postat av: Kungsa

Snyggt jobb du gör. Håller med R om valparna, tur att jag inte ska ha en pudel! för dom jagar inte bjenn, va?

Jag har satt fram kaffeburken tills du kommer.hihihi

Syns i måra.

2009-04-22 @ 06:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0