Idag...

...ska jag iväg och jobba ett dygn...vi har hyrt en buss, så vi ska ut och åka runt Hoting-Backe...mat, fika och har vi RIKTIGT tur så kan man kanske möjligen få se en nyvaken björn...men då ska vi nog ha riktigt tur...men...plötsligt händer det som dom säger....
I morgon ska jag följa med H till stugan...vi ska börja rensa upp och ställa så att vi kan vara där framöver på våra lediga stunder. Det är så otroligt vackert där vid stugan och mycket rofyllt!!! Hoppas på lika vackert väder i morgon som det verkar bli idag!!
Tja...hinner inte skriva så mycket på bloggen nu för tiden ;) men jag ska försöka skriva några rader då och då så ni hänger med i svängarna...fast jag knappt gör det själv!! Men just nu känns det TOPPEN!!!
En låt dagen till ära får avsluta....


 


"Lev idag, i morgon kan det vara för sent"

Kommentarer
Postat av: Wera

Den där versionen av låten är så sjukt bra!

Det är bra att du visar levnadstecken ibland (:

2009-04-18 @ 12:37:06
Postat av: Marlene

Hej=)



Hur e läget? Det var som sagt länge sen vi sågs! I veckan är jag ledig, e du ledig någe? Vi kanske kunde ses?



Kram Marlene

2009-04-18 @ 12:53:15
URL: http://marlenestenehall.blogspot.com
Postat av: Deanne

Låter trevligt det där med stugan!

Kram

2009-04-18 @ 22:12:33
URL: http://deanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0