Påsken och livet....

...är helt underbart när det har får vara som denna helg!!!! Soligt både ute och i sinnet!!!
På Långfredagen blev det påskbuffé i Månsåsen...fullt hus och mycket trevligt! 
Påskafton åkte vi ut på storsjön på den lilla snö som fanns kvar där i trappnäs...en helt underbar dag!!!!

Helena myser med Åreskutan i bakgrunden.....

Jag å Edwin ska vila....myspys!!!!

Påskdagen följde även Helenas Mamma och Pappa med ut...å dom är ju sååå söta...


Till lunch blev det kolbullar och dubbelmacka...å då mein ja en töcken en med skinka å ost emellan å inte nå anne....;)
 

Sedan va det bara att åka hem då....för jag skulle ju jobba Annandagen...men jag va helt lugn och glad...för jag hade fått en helg som jag aldrig kommer att glömma....

"Antingen så finner vi en väg, eller så gör vi en"


Kommentarer
Postat av: Vickan

Det ser ut som ni har haft det riktigt GÖTT!!! Visst är det härligt med vårvinter?! KRAM

2009-04-15 @ 17:45:34
URL: http://www.vickantoria.wordpress.com
Postat av: Renée

det är rätt iställning att nya vägar kan göras om det inte passar. Kram på dig!

2009-04-15 @ 23:24:24
URL: http://mamasmusicplace.blogspot.com
Postat av: Katarina

Gu så gatt ni hade det. Vi hade det bra på varsitt håll. Vi var i Strand och mös.

Synd att man måste jobba i bland å :) men den här veckan är jag ledig. Artigt värre!

I morgon ska vi åka till Östersund och kolla in djungelhuset. Mors! å kram Katarina.

2009-04-16 @ 23:12:19
URL: http://brunkullansgoda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0