Har iaf HAFT kul....

...å de e de jag ska visa nu...resten skiter vi i för de e´ bara skit!!!

Förra veckna på Onsdagen så åkte jag hem till Backe för att hänga med till Betasjön och gratulera min Faster som fyllde 75 år...


Måste ju bara visa utsikten från utedasset å...


Sedan på Torsdagen va det då dax för resan jag längtat till sedan i vintras..MADONNARESAN!!!!!

Inger, Anna, Jag å Louise...har precis stannat på en rastplats (som luktade kiss...) å ätit sallad.

Snyggisarna....toklisor....

Så va de då dax....med ståpäls lite här å där... ;-) Bilderna får tala för sej själva...














Vi avslutar med ett av de häftigaste nummren...

Showen va KANON...enda missnöjet va att hon inte spelade "Hang up" och att slutet blev så tvärt. Game over kom upp på skärmarna å så va de me de...
Vi började köa ca 17.30 och förutom en liten stund när vi kunde sitta på planen innan det blev för mycket folk, så stod vi ca 5 ½ timma...å de kan jag säga kändes lite här å där!! Men de va´ re´ värt!!!!

Nu är det mycket jobb framöver och det är nog tur det...man brukar ju säga att man dränker sina sorger i jobb...å de tänker jag göra nu....

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Förstår att det måste ha varit en upplevelse.....jag säger bara - WOW!!! :)

Men va tråkigt att resten är skit :( ..Hoppas nu att "skitkänslan" snart försvinner1

Sköt om dig

Kram

Gunilla

2009-08-14 @ 16:46:28
URL: http://www.shakiralines.com
Postat av: Kungsa

Vad sörjer du ?

Känner oro.

Träffs på måndag, va?

Kram. K.

2009-08-14 @ 18:24:08
URL: http://djupudden.blogspot.com
Postat av: Katarina Eriksson

Hej!!

Nu har jag suttit och läst om en som har tur gratis jeans och vinner pengar på kortspel,en annan sitter här o ha inge jobb bara några veckor på dagis.:(

Fast jag har ju den turen att jag har VÄRLDENS bästa grannar.

nu vet du nog vem det är som har studerat ditt liv;)



Kramisar från Lasarettsvägen.

2009-08-14 @ 20:55:29
URL: http://langnaset.blogspot.com
Postat av: Renée

Såg ut å va en hel del folk där...hehe Måste ha vare en grym upplevelse. Synd på "skit" känslan...anar lite varför, efter besök hos våra gemensamma bekanta i Sandviken Kram på dig i af Vi syns snart på arbeje e bara ledig drygt en vecka till....

2009-08-14 @ 21:24:50
URL: http://mamasmusicplace.blogspot.com
Postat av: Anonym

Va??? Vad tusan är det som du skriver människa...

Jag har läst ditt inlägg ngr gånger och kunde av det ha mina misstankar...men fy tusan vad trist.

Vet inte vad jag ska skriva så därför gör jag inte det. Hoppas iaf att allt ordnar till sig till det bästa, vad det nu är.



Kram från grannen

2009-08-17 @ 13:54:27
Postat av: Deanne

Känns som jag misst nå´t.. Vad händer?

Kram på dej!!

2009-08-17 @ 22:32:49
URL: http://deanne.blogg.se/
Postat av: Malla själv...

Deanne, du missar mycket du...;-)

De e ju så att det finns många (åtminstone 2)idioter som vandrar på denna jord som vill styra över andras liv...men mitt ska jag ta me f-n styra över själv hädanefter, PUNKT!!!!!

Det känns rätt ok nu...

Kram på er alla som skriver och hör av er!!!

2009-08-18 @ 17:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0