En helg...

går så fort...när man har trevligt!
Fredagskvällen blev det dans...men tyvärr så dansade jag inte själv. Nej det blev i soffan hos Anna tittandes på Lets dance...och planering och förhoppning om att få biljetter till Madonna på Ullevi till sommaren....skulle va hur kul som helst!!! Vi hålller tummarna...!!!
På lördagen va det då dax för dop, som va den egentliga orsaken till Backeresan denna gång.
Det va Wilma som döptes...
 
Siri Wilma (Monica Lundin döper)

Stolt Mor och Far...ja Morbror och Farbror oxå förstås!!

Åsså jag och Jessica då....Wilma sov :-/


Kommentarer
Postat av: Datte

Nu när jag äntligen har kommit underfund med den här bloggen så måste jag skicka en liten fråga. Varför får man inte se en närbild på lilla Wilma, det var väl ändå hon som hade huvudrollen?

Robin hälsar att du var fin i klänningen, å de tyck ja oxå.Kram från oss

2009-02-19 @ 18:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0