F-n,f-n,f-n....

...jag brukar typ ALDRIG försova mej...men idag...en sån viktig dag, så vem hade det gott i sängen...jo M.SJÖDIN!!!! å nu sitter man här å ser på tidsstapeln på ticnet...."din väntetid beräknas vara mer än 15 min"...å det har det gjort i 50 min nu...Dagens tittarfråga....: Hur länge tror ni att jag får vänta innan det är min tur att boka en biljett till Madonna?...
TYP NÄR DET ÄR FÖR SENT!!!! som sagt...f-n, f-n,f-n!!!!!!!!!! Hoppas min vän på andra sidan linan har bättre tur än jag....
Får väl nöja oss med den här så länge...


Kommentarer
Postat av: Kungsa

sådär ere å vara uppe på nättran!!!!!!

men jag önskar ändå att du kommer över en bilett.

Du kommer att få en utmaning, jag tänker på dej jämt annars(hihihoho) men inte just denna gång.

Sorry.

2009-02-17 @ 11:17:57
Postat av: Snoris

Tog väl bara... Ja låt mig gissa... Hmmm... typ 4,5h? Vi ska se Madonna Vi ska se Madonna Vi ska se Madonna Moahahahaaa! Bra jobbat!

2009-02-17 @ 19:56:59
Postat av: Deanne

Förstår dej att du försov dej, vem vill upp när det envisas med att vara vinter?

Kram till dej!

2009-02-17 @ 21:48:29
URL: http://deanne.blogg.se/
Postat av: Kungsa

Malla du har en utmaning hos mej.

Kram.

2009-02-18 @ 09:42:01
Postat av: Kungsa

Nämen vad snyggt med stjärnorna omkring dej.

Passar en sån som dej!!!!

Kram igen.

2009-02-18 @ 09:43:24
Postat av: Deanne

Men det är väl klart att jag sett att du trixat med din bild, och jag vet att du är superduktig!! :-)

Kram kram

2009-02-18 @ 19:48:35
URL: http://deanne.blogg.se/
Postat av: Katarina

Fick du tag på biljetter? I så fall är jag super duper avis. Visst ska hon komma hit till Sverige?

Kram kompis.

2009-02-18 @ 23:37:47
URL: http://brunkullansgoda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0