Infria nyårslöfte...

....har jag iaf börjat med nu....å (man ska inte svära men...) F-N va roligt vi hade!!!!
I Fredags va det då dax för Jannez på Folkets hus i Strömsund. Jag hade ett nyårslöfte i år och det va att jag skulle börja dansa igen, å jag kan nog lova att det kommer inte att bli svårt att hålla det...å ha man lika roligt varje gång så vet jag inte hur det ska sluta!!!!! Nu ska man ju iofs glömma fort att man kanske inte hade sin allra bästa dag dagen efter...men med tanke på att jag ändå va så pass att jag tog mej på jobbet kl 15 så får man vara nöjd tycker jag....A-C, det är tur att du är en så god vän och förstående arbetskamrat ;) Nästa gång så hänger väl du med å???!!!....
Här är iaf jag...dressed for success ;)

Nu ska jag snart på jobbet igen...har en lååång arbetsvecka framför mej...

ps jag ser att ni är många som kikar in hos min blogg...ni får gärna slänga in en kommentar då och då. Det är kul att veta vilka ni är...känd som okänd!

"Den som fått ut mest av livet är inte den som levt längst, utan den som levt varje minut"

Kommentarer
Postat av: Dina vänner på jobbe

Men vad är det som hänger på magen? Annars var du så fin

2009-02-08 @ 14:03:15
Postat av: Chaffisen

Far ut på dans du behöver du en chaffis igen så vet du var jag finns .

2009-02-08 @ 18:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0