JIIIIHAAA!!!

...nu j-vlar har jag ramlat ur sängen för sista gången...på ett tag hoppas jag.... ;P
Har precis monterat ihop min nya fina säng...men jag får vänta till i morgon natt innan jag inviger den....ska inte sova hemma inatt...ska bara köpa ett snyggt överkast och en ny sängmatta....sen får det va bra med inköp för ett tag!!!
Tänker inte visa sovrummet...speciellt inte utan överkast....
MEN...hur det blev i vardagsrummet kan ni ju få se...har köpt en ny matta dit å, men den får vänta till sommaren....

Nu ska jag packa in tekakorna som jag gjort idag, å sedan är det bara att packa väskan igen....

"Ingenting som utvecklas följer sin ursprungliga plan"

Kommentarer
Postat av: Snyltgästen

Goa tekakor .MMMMMMMMMMMMMMMM ! Både sovrummet & vardagsrummet blir kanon bra . Ses på hockeyn .HEEEEEEEJAAAAAAA MODOOOOOOOOOOOO !

2009-02-11 @ 15:42:01
Postat av: Carola

SNYGGT!!

2009-02-11 @ 16:16:30
Postat av: Renée

du hade ju inte så mycket snö på taket nu...du kanske klarar dej ett tag till hehe

nu kan du ju kolla mina stapplande försök...Ha det vi syns snart=) Kramiz

2009-02-12 @ 21:10:32
URL: http://mamasmusicplace.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0