Melodifestival deltävling 3

...detta sög verkligen...av flera tusen bidrag, hur kan detta vara av 8 av de 32 bidragen som va bäst???!!!!
Ja ska man nu välja 2 "favoriter" så blir det Rigo, Tito och Red Fox med låten "I got you" den fick ju mina ben att stampa tankten...och Molly Sandén "Så vill stjärnorna" som kommer att bli vår nya Sanna Nielsen....men som sagt...va e de här???!! BWO blev största besvikelsen :-(
En deltävling kvar....hoppas den bjuder på liiiite bättre kvalitet!!!

Va tyckte Ni ?????

Kommentarer
Postat av: Renée

Ja du, jag missade alla låtar igår så jag har inga kommentarer att ge på denna, men när jag läser vad du skriver så är jag ju nästan glad att jag inte hann se. Men jag har uppfyllt utmaningen nu i af =) Kramiz

2009-02-22 @ 11:26:48
URL: http://mamasmusicplace.blogspot.com
Postat av: Anonym

Bard ???? Vad fan är det för en avkomma !

2009-02-23 @ 18:28:21
Postat av: Sofie

ÅhÅhhåhåhåhhh!

Jag blir helt galen på det här med Melodifestivalen! Tyvärr så såg jag inte andra deltävlingen, och hade tänkt att blogga om tredje, men har ju som sagt inte haft nå internet...



Jag gillade i alla fall Velvet bäst i lördags :D Diggade verkligen hennes scenframträdande, och jag tyckte att låten var jättebra, trotts att den inte var sådär 'super' :)

Oså blev jag också lite besviken på BWO... Dom brukar ju kunna va bra... Men usch nej!



Sen läste jag i dina tidigare inlägg att du gillade Caroline af Ugglas i första deltävlingen :D JAG ÄLSKAR HENNE :D Det var så mycket känslor hon visade på scen, så jag visste inte vad jag skulle göra av mej själv :) Helt underbar låt - trotts att det inte var en typisk melodifestivalenlåt :)



Usch vad mycket jag skrev nu...!

Kram!

2009-02-23 @ 22:44:59
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0