Phu...

så va de gjort...å mycke snö varé...det var verkligen dax att ta bort den snö som kommit på garagetaket denna vinter!!
Det hade nog inte blivit så kul när det blir plusgrader till våren, om detta kommit ner av sej själv.....


Nu är det ju så lyckligt att man har så goda vänner...Det måste ju betyda att man har gjort NÅT gott i livet iaf, när man förtjänat dessa underbara människor....En av dessa är denna man, han har ett enormt stort hjärta!!!!!
Han kom å tog bort den snö som jag skottat ner från taket....


Ja, så nu kan det får sluta att snöa så att jag inte behöver göra detta i morgon igen.....

"Ingen är så rik att den har råd att förlora en vän"

Kommentarer
Postat av: Deanne

WOW! vad avundsjuk jag blir på den STORA Traktoren, den skulle jag behövt!! Då skulle jag skopa iväg allt jävla snö till grannen och låtsas som det lokalt snöat hos han....

2009-02-05 @ 20:52:42
URL: http://deanne.blogg.se/
Postat av: Kungsa

Snyggt jobbat och det är bra , sköt om dina vänner!

Särskilt sånna med stora användbara maskiner!!!

Jag säjer bara photoshop! ser fram emot måndag. Jag har tagit så dåliga kort på pappersblommekvällen så jag hoppas kunna snygga till dom på konstgjord väg!!?? Bra med maskiner av alla slag, hihihi

kram K.

2009-02-06 @ 08:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0