pust...!!!

tro jag håller på bli förkyld...har sovit som en tuss i natt...kunde knappt somna för att det pirrade och grejsade i halsen hela tiden...åsså blev det varmt, ont i kroppen, vända å vrida, åsså drömma en massa skit på de´...ja det va min natt...
Det känns som det blir ett tufft dygn framför mej nu..Pers.möte 13, sen jobba natten...Men innan det må jag ut på byn å köpa alvedon och esberitox, sen till mina kära granna som tillbringar 2 veckor i Texas och fylla på deras pelletts. Allt känns jobbigt idag...Nä det är väl bara att hoppa in i duschen och köra igång dagen då....

"Ingenting är omöjligt, bara mer eller mindre besvärligt"

Kommentarer
Postat av: Renée

Jasså du vännen,du håll på bli tussi - men du lämnar inga bacilurer borta i sängen...hehe (skojar bara) Krya på dig!!

2009-02-25 @ 19:29:55
URL: http://mamasmusicplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0