Utmaningen!

Till slut fick jag en utmaning jag å...Tackar... ;)
Jag skulle ta den sjätte bilden i den sjätte mappen och skriva lite om den...Åh vilken tur jag hade med bild!!!

Det här är Edwin Carlsson hemma hos sin Mormor och Morfar i Fåker. Jag hade turen att få följa med fam. StridCarlsson en helg i Januari till deras hemtrakter. Det blev allt ifrån att pulsa i snö i skogen på jakt efter harar till att dansa ut julen hos Helenas Mor och Far. Det här kortet togs strax innan (tror jag att det vá) vi dansade ut granen...

Han är goaste klimpen i byn...!!!!! Jag hade tur att det blev det här kortet!

Utmaningen går vidare till:
Deanne

Brunkullans goda

Hemma hos bröderna Bus

Musicmama

Ta den sjätte bilden i den sjätte mappen och skriv lite om den och skicka vidare!


"Ta vara på varje dag, för just den här dagen kommer aldrig tillbaka"


Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag ska anta utmaningen när jag får tid och möjlighet. Ska jobba i helgen. I morgon har jag iof semester men då är jag i Krokom hela dagen på innebandycup. Kram och hoppas att du får en mysig helg.

2009-02-20 @ 10:25:08
URL: http://brunkullansgoda.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Utmaningen är antagen, ska fixa den snart. ha en bra helg :)

2009-02-20 @ 10:37:49
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Postat av: Renée

ska fixa när jag e på hugget =) Utmaningen antagen....

2009-02-21 @ 17:47:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0