Är så glad...

...att glädjetårar kommer!!!!! Det har ordnat sej så att jag kan bo kvar i huset!!! Mitt kära hus känns som hemma igen...det är så skönt att jag inte ens kan beskriva känslan...kan inte va still !!!!!
Skottning, krattning, gräsklippning har jag aldrig sett fram emot...men nu....NO PROBLEMS...låt de´ snöa!!!!! Låt gräset gro som aldrig förr...



Äh fy f-n vi ta en te´...så ni verkligen förstår!!!!!!!!!!!!


"Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora"



Kommentarer
Postat av: Uffe

GRATTIS Backe jänta ! När pappire e på skrive så kom je me tårta om du håll vatten kaffe ;) KRAM Uffe

2009-01-09 @ 13:42:51
Postat av: Kungsa

Jag å vill va me på tårtkalase! me Uffe och jänta från Backii !!!

I´m so happy för you, bäjbee.

kram K.

2009-01-09 @ 15:25:56
Postat av: Renée

Grattis! va kul att du blir kvar på byn å att det inte kommer nåt annat "konstigt" i kåken..hehe.Sköt om dig så syns vi=)

2009-01-09 @ 20:48:43
Postat av: Deanne

KRAM!

2009-01-10 @ 16:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0