Favvo staden...

...har jag nu kommit hem ifrån!! Har tillbringat helgen i Örnsköldsvik...
Åkte på Fredagen direkt efter jobbet i -27graders kyla..."gamla bettan" va som en stelfrusen torsklåda men rekade till sej innan jag nådde Backe..Fredagen blev en hemmakväll hos faster Daggan.
Lördagen blev det shopping på stan med kusinbarn och Mor, sedan bar det iväg till en kompis i Själevad.
Kvällen tillbringade vi hos min kusin ("påsammagatagranne" med Foppas bror!!!) :)

K tänder upp en mysig brasa....

"Brudarna"


Till slut fick jag en bild på gokatten...alla katter älskar mej...bara för att jag inte tål dom...men till slut så gick den å la sej på mattan igen när den insåg att jag inte va så intresserad av att gosa....

"Antingen så finner vi en väg eller så gör vi en"

Kommentarer
Postat av: Katraina

Va roligt å läsa att du hittar på en massa roliga saker. Det är du alldeles rätt i. Jag trodde du skulle kolla på en hockeymatch?

Må så gott å massor med kramar.

2009-01-19 @ 10:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0