Kostar att ligga på topp...

...när man är på shopping humör så kan det bli många pengar som försvinner fån plånboken. I går hade jag en helt underbart trevlig och rolig resa till Birsta/ Ikea med 2 av mina underbara vänner och arbetskamrater. Det va 10 381 kr som försvann ur plånboken och lika mycket trevlgt... ;)
Det va nog den enda resa jag gjort när jag kännt att jag köpt exakt det jag vill ha och behöver...allt från en liten blomma till en säng...sängen och de 2 fåtöljerna va förståss dyrast men ändå ganska billig...eftersom det va på Ikea!!!
Här börjar det närma sej en eftermiddagsfika.....(ni kanske ser minerna...;-)))


Nä nu må jag ut å elda i badis igen, för ikväll kommer fam. Strid/Carlsson på Tacomiddag och vill bada badtunna..och jag tror INTE dom uppskattar om det bara är typ +10 grader i badvattnet...
Ha en trevlig helg...för det ska jag ha...
See ya!!!
 JIIIIHAAAA!!!!

Kommentarer
Postat av: Deanne

Håll huvudet ÖVER vattenytan ikväll annars blir det problem... Låter trevligt det där med badtunna!

Kram och trevlig helg!

2009-01-30 @ 21:42:52
URL: http://deanne.blogg.se/
Postat av: Renée

Förstår att Youtube inslaget är svaren från din senaste kontaktannons, men jag måste tyvärr säga att de tre sista redan är upptagna för dom är på min ordinarie datinglista, men håll tillgodo med resten....hehe. Hoppas helgens badande var en succé det kunde du behöva efter Birsta trippen. Hörde oxå att du sviker mig på måndag...hmmmmm

2009-02-01 @ 08:58:31
Postat av: Malla själv...

ja Renée...jag klarar mej med de andra..dom duger fint..hahaha...ska ju på kurs..annars hade jag ALDRIG bytt bort ett pass att få jobba med dej!!! ;)

2009-02-01 @ 14:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0