"marmeladtv"...

...inte visste jag att det va han...
Igår va jag till stan och köpte en tv...tung som s-tan va den...å bära den i trappor och sedan (som vanligt) trula in den i en liten sierra va inte helt utan besvär...men skam den som ger sej...det gick till slut...fick liten flashback till när jag en gång stod på parkeringen vid Ikea och skulle få in en bäddsoffa i sierran...ajajaj den gången slutade det inte lika bra..fick ta in soffan igen och be att dom körde hem den till oss....HAHAHAHA...vilken syn det skulle varit att titta på...
Ja just...ni undrar kanske varför jag skrev marmelad tv...??? Killen jag köpte tv´n av sjunger i Marmeladorkestern, men det visste jag inte förrän i morse när jag fick ett mail från honom med en länk till deras sida...likt mej...aldrig ha en aning om vad det är för folk man har att göra med...
Hur som helst är jag jätte nöjd med den!!!
Ha de gott!!

Kommentarer
Postat av: Uffe

Jo nog fan va den tung . Eller så e ja svag . Men det är ju själv klart att man ställer upp å kånkar när du behöver hjälp . KRAM !

2009-01-14 @ 09:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0