Nyårsdagen...

...det kändes som allt vände på nåt vis...Nytt år och ett perfekt tillfälle att börja på nytt. Fick t.o.m dansa lite....hur kul som helst..Mitt nyårslöfte: UT Å DANSA IGEN!! Första läget blir 6 Februari på Folketshus till Jannez..Vi ses väl där??!!!
Det har "bara" gått en månad sedan mitt liv ställdes på sin spets och allt blev kaos...men med OTROLIGA vänner och en energikrävande och smärtsam fokusering på rätt saker, känns det idag som jag kommit en bra bit på vägen...OCH jag har kommit fram till att jag förtjänar bättre...sen får man väl se vad det är, men nu ska jag leva och hitta tillbaka till den jag va... Visst låter det??!! ;)

Här kommer en bild på månen och den stjärnan som följd den ett tag....såg ni förresten månen igår kväll? OTROLIGT!!!


Och den här är till er alla som finns där för mej just nu...ni är UNDERBARA!!!!


Känner mej lika glad som Carola när jag hör denna låt och tänker på ER!!!!!!

Nu ska jag börja packa inför min helg resa...men den får ni höra om efter helgen...

Kommentarer
Postat av: Uffe

Det är ju tur att man har vänner eller hur . För vad skulle du , jag ta oss till annars . Jag själv har ju en sagolik tur som har dej som vän . Vi ska båda kämpa på och i slut ändan ska vi må så jävla bra . KRAM/Uffe

2009-01-02 @ 21:13:16
Postat av: Anonym

Hoppas att du har det bra på det nya året. Jag vill också ut och dansa till Jannez. Ska nog satsa på det...Hoppas att din resa till xxx(?) blir kul. Ha det gott. Kram

2009-01-02 @ 21:14:41
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Postat av: Kungsa

Skönt att läsa om dej! Du har alldeles rätt att du förtjänar bättre!

Det är Venus, Aftonstjärnan, som lyst så starkt för oss. Vackert.

Snart träffs vi igen och fram tills dess, har´e.

Kram K.

2009-01-03 @ 06:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0