Snö snö å snö...

...nog för att jag gillar snö...men för f-n...det behöver ju inte passa på att komma snö för hela vintern på ett dygn, å precis det dygn man inte är hemma och kan skotta undan eftersom...!!!
Nu hade jag ju så tur att det va en vänlig själ som hade skottat hos mej när jag kom hem...Du är GULD värd!!!!
Så det blev lagomt med snö att skotta när jag kom hem...förutom en jääävulsk snöplogkant....(undra hur stor den varit om inte denna vänliga själ hade varit här tidigare...)
Nä nu är klockan 22.38 och det är seeent för mej...skulle ju se "Carola 25 år" som jag spelade in igår innan jag somnar också...njeee det får bli i morgon... jag säger gnatt nu....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ÄNTLIGEN! får jag lite medhåll, tack för det, jag är nyss inkommen från snöskottning ikväll igen, hela hela tiden singlar det ner lovikavantar från himlen, vad är det för fel med världen? 94 dagar kvar, under 100 iaf!

Kram på dej!

2009-01-26 @ 21:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0