DE E JU SJÄLVA....

...S.A.T.A.N!!!! Tro ni inte att traditionen går vidare vilken bil j-ävel jag än har....Min första bil, en svart sierra, blev påbackad. In på verkstad för spackling och lackering....sedan...en vit sierra...påbackad...3 gånger...(på 13år i och för sig...)...å nu idag va det dax igen!!!! När jag kom ut från Byggmax i stan så ser jag först att bilen står å tokblinkar...sedan ser jag ju då en karl som ser lite skamsen ut...så jag säger: -Har du lyckats få igång billarmet mitt??!! (själv har jag provat få igång det för att kolla om det funkar utan att lyckats...)å när vi börjar konverserar så....då är det en HOLLÄNDARE!!!! ja varför göra det enkelt???!!!! Så nu är det bara att hoppas att det funkar med utländska försäkringsbolaget...!!! fortsättning följer....
Men sen...!!! så har jag haft liiiite tur...hittade 4 par shorts och ett par 3/4 dels byxor som jag är nöjd över...å de va ju de jag skulle in för, men jag brukar inte hitta så jag blir nöjd, så jag säger att det va tur.
Nä nu ska jag ta å åka till hjärtevännen....å värma mej...för sommarvärmen tog ju å drog den....!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Bus

Tack för hälsningen. Nu känns det ganska så skönt kan jag lova. Ha en bra helg :)

2009-06-05 @ 08:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0