Det har..

...på något sätt varit en lite tung vecka...det måste vara sommaren man saknar!
MEN det har hänt lite skojiga saker iaf...
I Onsdags så fick jag äntligen min matsalsmöbel, så snart är det rummet färdigt för invigning...får väl se vilka som får äran först...ska väl ta å montera ihop den idag tänkte jag...innan jobbet!
Igår så va Mamma å Pappa hit. Pappa hjälpte mej att sätta upp en takränna och lite ribb som har fattats länge på fasaden. Det va dax nu eftersom jag ska färdigmåla huset bak...
På eftermiddagen så kom Jessica å Wilma på besök...

Goknul!!!!

Sedan kom Håkan från jobbet och vi grillade innan Mor och Far åkte hem. Kvällen blev lugn med en biltur till Svarttjärn, som har premiär på Lördag...mycket vak..härligt!!! En tur till Stamsele och sen hem å mysa...
Nä nu må jag ta å börja montera om jag ska hinna innan helgpasset börjar...jobb, jobb å jobb...tur det snart är semester...2 veckor!!!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vad din blogg är bra! =)

2009-06-12 @ 10:15:45
URL: http://livetihelhet.blogspot.com
Postat av: Jessan

Vilket fint kort! Hoppas att det inte ska dröja flera år till nästa gång vi kommer förbi :) Kramen

2009-06-16 @ 21:04:51
URL: http://www.yessjodin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0