Här kommer några dagar..

..i mitt hektiska liv...nejdå jag bara skojar... :-D
Jag har det toppen, ska absolut inte klaga!!!

I Torsdags så va jag och Anki till Hammerdal för att lyssna på Aftermath. Deras sångerska, som är bosatt i USA är i Sverige för att göra några spelningar med gruppen och det ville jag ju inte missa när Deanne va så snäll och informerade mej....(kram på dej!)

Killarna är nästan bara hälften så gamla som henne men hon passar in perfekt med sin sång och utstrålning...


Midsommarafton jobbade jag "lite"(10-21...) sedan när jag slutade så åkte jag ner till Stamsele. Det blev inte så mycket mer den kvällen...lite mys och sen i säng....

Midsommardagen satte Håkan upp listerna i stugan för att kunna dra kabel till elen på Söndagen. Jag målade kökslådorna och fiskade lite mellan varven...och fixade middag till oss...
 
Det blev kärlaknul och potatisgratäng med en grönsallad. Till efterrätt, en dajmkladdkaka med grädde...MUMS!!!!
Sedan blev det sommarkryss, Kubb och poker...vi hade en riktigt trevlig kväll som slutade ca 00.30..

Håkan i action.....

Söndagen fortsatte vi att greja med stugan...nu är det bara min brors jobb kvar...att koppla in elen...de blir på Torsdag de...
Innan vi åkte hem så bjöds det på Tacos och paj...

Å trötter blev vi....

Idag har jag börjat att skrapa fasaden på baksidan. Det är lite kvar där att måla, sedan är hela huset målat...sköönt!!!!!

Ja det va min midsommarhelg...hoppas ni oxå haft det skönt i sommarsolen...


Kommentarer
Postat av: Katarina

Kikar in och kollar läget. Ser att du har det bra. Sköt om dig. Kram Katarina.

2009-06-25 @ 10:40:42
URL: http://brunkullansgoda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0