Härlig helg...igen...

...på Fredagen hade jag och A-C bjudit våra arbetskamrater till mej på mat, för att umgås lite på sidan av jobbet. Det behöver man!!! Å det blev en kollosalt rolig kväll...först god mat och dryck...

A-C grillar våra spett...

Å nu ske de till å ätes..tyvärr så fattas en i arbetslaget, men vi hoppas att hon kan va me nästa gång...

Karin bjöd på champange...åsså blev det vin, likör, cider, kaffe...hmm..nu förstår jag varför huvve snurre både på natta när jag skulle lägg me..å på måran när jag skulle kliv opp...!!!!! ;-)
Innan vi gick ut för att spela kubb så lekte vi en lek som heter "gå på marknad" å tänk att vi skratta allihopa så man höll på att ramla av stolen....helt sjukt kul...tyvärr så har jag inte så jag kan visa från det...men det kanske å andra sidan är lika bra...för det slutade med att vi skulle skickas på Frösön......

Den här bilden visar vilka som vann kubben...men ja e inte bitter...nehe då...skitkäringar!!!! ;-P
A-C...vi tar dom nästa gång...!!!

På Lördagen va de då dax för nästa sammankomst...jag kan väl säga som så, att det va väl inte vad jag längtade till när jag vaknade..men...vi packade och åkte iaf ner fram på dagen...å det blev ju en till lyckad kväll...

Nu är stugan invigd!!!! Skål!!!!

Vi hade otrolig tur med vädret. Gästerna som kom vid halv fyra tiden sa att det hade regnat och haglat i Ström hela dagen...i Stamsele va det kruttorrt!!!...t.o.m solen visade sej på kvällskvisten så vi kunde spela kubb och krocket....


Men på Söndagen så kändes det att man inte är 23 längre...två dagar tog verkligen ut sin rätt på Söndagen...vi mest bara förflyttade oss mellan möbler som man kunde ligga i....pust....!!! Men det va de värt...för det har varit en kanon helg igen...

Nä nu är det bäst att man ta å gör nån nytta....ha de gott så hörs vi snart igen hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Jessan

Ni verkar ha haft väldigt trevligt! Hoppas du ska på Backe marknan så kan vi ta ett glas ihop! Ha de så gött! Kramen från oss

2009-06-08 @ 09:40:23
URL: http://www.yessjodin.bloggagratis.se
Postat av: Deanne

Men det var då ett flöj utan dess like!! Men det ser djävulskt trevligt ut, mycket trevligare än vedträn...

Kram på dej!

2009-06-08 @ 22:32:21
URL: http://deanne.blogg.se/
Postat av: Kungsa

Tusen tack Malla för du släppte in mej/oss i ditt hem! Det var ju en huskut roli´n kväll med go´mat´n och litte slams. Synd om jag skrämde karl´n din...

men det är lika bra han tränar om han ska vara med dej!!????

kram K.

2009-06-11 @ 07:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0