Lite tid...

...för bloggande nu men...jag tänkte iaf ge er lite av vad som händer...
I går va jag till Svarttjärn och tog hem full pott!!!!.....

Öringar på ca 9hg, 8hg, 7hg och minstingen på ca 6hg....Kul vare´!!!

Idag har jag moterat klart matmöbeln äntligen. Nu är det bara en matta och något att pryda väggarna med...har inte bestämmt riktigt än vad det skall bli....men det är ju detaljer...nu är det iaf klart att användas...känns underbart!!!!!ÄNTLIGEN!!!!!


Nä nu ska jag snart åka till Hammerdal och lyssna på en spelning med Aftermath...
Ha en trevlig midsommar alla så ses vi snart igen!!!
Kramen till Er alla!!!

Kommentarer
Postat av: vickan

Vilken fin "matmöbel"! Vart har du hittat den?



Man blir ju lite sugen på att åka fiska.... Men man har väl inte samma tur som du! ;)



Trevlig midsommar!

2009-06-18 @ 10:26:07
URL: http://www.vickantoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0