Å de va den helgen...

tänk att en helg går så fort...man vill hinna med så mycket, men viljan räcker inte till ibland.
Fredagskvällen gick fort. Lite trött fick den rinna iväg framför dumburken. Men de va sköööönt!!!
På Lördag gjorde jag ett klipp!! Klädbua firade 25 år (tro ja att de va) så det va 25% på bl. a jeans. YES tänkte jag när jag prövat 2 par som passade. 2 par för priset av ett halvt par Levis...drygt 600 kr för båda. Tyckte jag gjort ett riktigt klipp.
Åkte hem nöjd. Senare på e.m ser jag att det ringt ett nummer på mobilen som jag inte kände igen...när jag kollar upp det är det klädbua...Innan jag gick ur butiken skrev jag namn och telenummer på kvittot och dom ringde för att tala om att jag hade "vunnit" tillbaka pengarna jag handlat för!! HAHAHA så jag fick jeansen GRATIS i slutändan. Det kallar jag att göra ett KLIPP!! JIIIHAAAA!!!
 

På Söndagen blev det tidig Majbrasa...gjorde en brasa med en massa "rat" som jag äntligen fick ur huset!!!!! SKÖÖÖNT!!
Annars har det som sagt varit en lugn helg med Mor, Far och umgänge med vänner!!!


Nu ska jag ta en dusch sedan ut å handla innan jobbet...här kan man ju inte sitta....


Ha de gott!!!



Kommentarer
Postat av: Uffe

Snacka om tur ! Men det är du värd . GRATTIS !

2009-03-30 @ 19:08:21
Postat av: Deanne

Det känns som att det är Marlene i ett nötskal! Vilken tur du har, Jätte GRATTIS o KRAM!!

Deanne

2009-03-31 @ 18:45:47
URL: http://deanne.blogg.se/
Postat av: Katarina

Håller med föregående "talare". Snygga jeans!

Kram kram Katarina

2009-03-31 @ 21:53:00
URL: http://brunkullansgoda.blogspot.com/
Postat av: Vickan

Vilken tur du har!!! GRATTIS!

2009-04-01 @ 17:35:56
URL: http://www.vickantoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0