Åka tryggt å säkert...

...det känner jag att jag vill göra...så därför har jag köpt en RIKTIG bil...å då menar jag RIKTIG bil...(f-låt gamla pärlan...men du har gjort ditt hos mej...)
I Tisdags så åkte jag och min bror till Orrviken, egentligen ganska förutsättningslöst, för att titta på en bil som jag funderat på ett tag. Tänke det va ju inte så långt om det inte är nåt som faller i smaken. Så kan jag ju stryka den från listan om det inte kändes 100. Det jag då inte visste va att jag skulla falla pladask som en padda direkt...Bilen va fin, välvårdad, har inte gått så långt, och till bra pris....Färgen va inte som jag trodde...den va finare...och det gjorde ju inte saken svårare...och visst känner man skillnad på 11 år och att det är ett annat bilmärke...(f-låt igen pärlan...) men nu har jag min efterlängtade BMW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIIIHAAAA!!!!!!!!!!!!!
Hoppas nu att den kommer att vara mej lika trogen min gamla pärla, så då kommer jag att kunna ha denna i min ägo i många år framöver...(om man inte vinner pengar och skaffar en till...;)


Nä nu ska jag ut å fixa i gamla pärlan å lägga ut den till försäljning!


"Det är aldrig målet, utan resan, som är meningen med hela färden."

Kommentarer
Postat av: Uffe

Den ser ju skit fin ut ! Hoppas du bjuder på en prov tur .

2009-03-05 @ 19:33:14
Postat av: Anonym

Skit snygg kärra ! Hoppas man får en prov tur ..

2009-03-05 @ 19:51:47
Postat av: Deanne

WOW!!!

Den du var lite annat än fården!



Kram

2009-03-06 @ 21:17:10
URL: http://deanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0