För att hålla mej vaken...

...så åkte jag till Hoting för att göra 2 flugor på smällen...ja inte ordagrant då men...va in på BMW å köpte en "gummiaktigrörgrejstyp" som spruckit....åsså åkte jag å hälsade på en vän som jag inte varit till på länge...det var väldigt trevligt och kul att träffas och prata lite skit....
Hann precis hem lagomt till sista gången på kursen jag gått 7 Måndagar i Photoshop...det har varit riktigt roligt och mycket lärorikt. Få se om det blir fortsättning till hösten...
Ska pröva få till lite bilder framöver, för att visa vad mycket man kan göra i detta otroliga program å då har vi knappt skrapat på ytan av vad man kan göra....
Nä nu är kl. 23.08...bäst att krypa till kojs...men innan så ska jag bjuda på en gammal goding dagen till ära....
SKA se en konsert med Erasure innan jag dör...så är det bara!!!!!

Gnatt!!!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men hörredu Marlene,vad är det jag läser? 23.08? är inte du kvällstrött och brykar lägga dig tidigt?

Har du ändrat dina vanor nu också? :) :) :)

Roligt att kika in och kolla läget vad du har för dig. Såg trevligt ut med den där tjejfesten.

Kram Katarina.

2009-03-24 @ 10:20:05
URL: http://brunkullansgoda.blogspot.com/
Postat av: Renée

...eller innan dom dör...Erasure alltså..hehe Ja att du var e sån inbiten synthare hade jag inte kunnat ana. Själv e man ju bara smygsynthare, eller rättare sagt jag e ju litte ta våndera (lite av allt möjligt...för den som inte begriper nåt) Jag har ju inte plats i mitt musikarkiv i huvudet med bara en sort utan det e ju allt mellan himmel å jord där...å lite till. På fredag ere Elvis afton i Tullingsås...bara så att du vet...Elvis e ju tidlös! Kramiz

2009-03-24 @ 14:04:30
URL: http://mamasmusicplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0