Melodifestival deltävling 4....

...fy fan... det är ju ta me F-N nästan inte värt att nämna för det blir ju bara svordommar...det blir ju värre å värre detta!!! Tur att det åtminstone inte är en deltävling till...för då har då jag bojkottat hela tror jag....Vilka är det som röstar egentligen??? Ja men jag menar...ThorLeifs går vidare å Maria Haukaas och Anna Sahleen kommer inte ens till de 5 bästa i denna otroligt värdelösa omgång!!! Då sa jag "Nä fy fan nu går jag å lägger mej..." åsså gick jag!!! När jag sen kom ner å sa morrn morrn!!....så säger syrran.."de va tur du gick å la dej igårkväll..." då förstod jag att Sarah inte gick vidare till Globen heller...de 2 enda låtarna som va värda att gå direkt vidare....nä dra åt.........
Detta va alltså de 32 bästa bidragen av typ flera tursen inskickade.....OK!!!!!!!
Ja ja...när jag kommer hem så är detta glömt;) (kanske inte men...)...då ska jag skriva om övriga helgen...som varit BETYDLIGT bättre och roligare att va me om....

"Allt kan man inte tycka är bra, men det behöver ju inte SUGA för det..."
(eget påhittat ordspråk alá Malla, dagen till ära;) 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja du man kan ju undra vilka det är som röstar. Men samtidigt kan man ju se det från ena annan sida också. Det blir mera spännande i finalen för de som verkligen är bra som Måns Z mfl. Torleifs var ju ett riktigt stolpskott. Påminner om Christer Sjögrens I love Europe.

Du får gärna komma och hälsa på och äta blåbärskaka med vaniljvisp. Jag är inte ledig en hel dag den här veckan men på onsdag slutar jag kl. 14. Har du möjlighet då så är du välkommen. Kram Katarina.

2009-03-02 @ 09:52:39
URL: http://brunkullansgoda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0